vineri, 4 februarie 2011

De ce mă doare sufletul

Cunosc o scoală din Giurgiu unde profesorii sunt normali, elevii sunt normali. Nimic nu e anormal. Toţi au apucături, vreau să spun obiceiuri normale. Da! Nu ai să vezi domni profesori abuzând sexual vreun baiat. Nu, doar fete. Nu ai sa vezi profesori racolând părinţi, ai căror copii sunt "problematici", ci părinţi cu aliură de "Moş Crăciun" urmărind profesorii pe holurile şcolii, pentru a rezolva problemele "problematicilor". Bineinţeles că alcoolul este interzis în şcoală, de aceea unii îl consumă prin alte părţi, apoi vin curajoşi la școală şi ..... Nu, nu este vorba de profesori! Nu, nici de elevi nu este vorba. Aceştia, elevii? Ce zic elevii? Tinerii adolescenţi consumă doar în timpul liber, la petreceri şi asta doar inainte, cu muuult inainte de a face sex protejat, pardon, dragoste, cu unul sau mai mulţi parteneri. Sigur că la petreceri se "ascultă" muzică etno(botanică). Dar mai contează?
Doamne ce de prostii am mai spus! Bine că e doar imaginaţia mea, imaginaţia unuia care se uită în jur şi nu mai recunoaşte pe nimeni şi nimic.
Chiar dacă doar îmi imaginez...... mă doare sufletul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu