vineri, 29 ianuarie 2010

POŢI VISA ÎNTR-UN MAGAZIN?

Mergeam îngândurat pe lângă şcoala copiilor mei, amintindu-mi vremurile copilăriei mele, când întârziam la câte vreo oră pentru ca la chioşcul unde se vindea "gogoşi cu gaură" - cum le spuneam noi - era "coadă", şi mergând eu privesc la început nedumerit, uimit, uluit, îngrozit unde pe celălalt trotuar îşi făcuse apariţia un chioşc nou intitulat sugestiv " Shop dreams".
M-am îngrozit! Mi-au trecut instantaneu prin minte tot felul de şcenarii parca rupte din filmele cu traficanţi. Cum, în vecinătatea şcolii poate exista aşa ceva?
Într-adevăr "democraţia" noastră e "energizantă", şi ne amintim de cei care s-au jertfit pentru noi, ca prin "vis"! Apogeul democraţiei! În sfârşit copiii noştri "pot visa"! şi îşi pot reface energia pierdută în faţa computerului, printr-o "licoare" energizantă din chioşcul de lângă şcoală.
Şi totul e un vis, totul se întâmplă într-un orăşel de pe malul Dunării, în prejma şcolii care poartă numele Marelui Mihai Eminescu din GIURGIU.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu