miercuri, 30 octombrie 2013

CÂT DE INIMOŞI SUNT CEI CARE (ÎNVĂŢĂTORII) AR TREBUI SĂ ÎI EDUCE PE COPII

Am postat pe reteaua Facebook, in dreptul unei fotografii link-ul urmator: http://www.razbointrucuvant.ro/2011/10/31/halloween-o-sarbatoare-demonica-sau-cum-sunt-initiati-copiii-nostri-in-practici-oculte-inclusiv-in-gradinite-si-scoli-si-video/ , unde se vorbeste despre hallowen care se impune copiilor. Nu am postat intamplator. Am vazut o fotografie unde niste copii de la o scoala din Giurgiu erau costumati in "monștrișori" aici gasiti pozahttps://www.facebook.com/photo.phpfbid=629389030446933&set=p.629389030446933&type=1&theater&notif_t=photo_reply

Duduia învățătoare Veronica Nicoleta Loloiu foarte revoltata.  Redau mai jos o parte din discutiile noastre:

Veronica Nicoleta Loloiu Domnule Preot Mugurel, consider că vă grăbiți cu acuzele, nu cunoașteți activitatea detaliat, dar vă dați cu părerea...activitatea nu a fost o prezentare a practicilor oculte, copiii nu au fost inițiați în astfel de proceduri...Pentru liniștea dvs, că se pare că vă frământă, activitatea a fost doar o paradă a costumelor „altfel” privite cu amuzament...personajele au fost prezentate ca fiind „BUNE”, adică pozitive....mai precis au fost vrăjitoare „bune”, păianjeni, tigri, regi, prințese....nu a fost nimic înspăimântător sau degradant....Dacă v-a speriat cumva „Prințul Întunericului” din imagine, vă rog să nu vă fie teamă.....nu ne va vizita.....noi ne-
am amuzat teribil pe seama lui, nu am făcut o tragedie din asta.....Și pentru a cunoaște în amănunt lucrurile, copiii s-au prezentat, au descris personajul, au recitat o poezie din creația proprie sau a unor poeți cunoscuți....Totul a fost frumos, a fost o provocare pentru toată lumea....Iar eu, Albă ca Zăpada, am urmărit cu atenție buna desfășurare a activității....Așa că, înainte de a arunca cu pietre, aflați amănunte....

Preot Mugurel Duduia Veronica nu ma intereseaza parerea dvs. Nu ma grabesc cu acuzele nici nu m-am gandit la asa ceva, dar stiindu-va cu musca pe caciula va acuzati singura. Daca doriti sa discutam mai multe va astept la biserica. Imi place modul de adresare al domniei voastre" Domule Preot mugurel" e vechi. Va salut. Dar ce am postat nu e pt dvs.

Veronica Nicoleta Loloiu Cred că nu vă dați seama că ați adăugat comentarii unei poze postate de mine.....deci v-a stârnit interesul ...mă bucur că nu vă interesează părerea mea, pentru că nici pe mine nu mă interesează părerea dvs....dacă nu vă „frământa” nu postați nimic....dacă ați postat ceva înseamnă clar că „v-a frământat” ...cred că ar fi chiar interesantă o discuție între noi......îmi voi consulta agenda.....

Preot Mugurel Dupa ce va consultati agenda trebuie confruntata cu a mea .... Pana atunci iertati-mi framantarile. Chiar va pasa de educarea tinerilor. Iertare!

Veronica Nicoleta Loloiu Vă anunț cu regret că agenda mea este full....oricum bogdaproste pentru aprecieri!!!! (Vedeti ce impresii bune are despre dânsa?)













Este grav ce se întâmplă. Niște "doamne" care se cred si din păcate chiar sunt formatoare de caractere, din dorița meschină de a completa CV-ul desfășoara "activități" educative în spirit european. Vor culege ceea ce seamană. În inconștiența lor chiar cred ca fac bine. Si fac bine doar pt dumnealor, cresc salariile cu primele primite pe activitati. Oricine poate greși, dar a persevera....




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu